دیشب دوباره خواب دیدم رفتم قم
تو اتو بوس تهران-قم یه نفرو دیدم که به نظرم میشناختمش.ولی اون منو نمیشناخت
نشسته بود و فیلم هندی نگاه میکرد.بعدهم یهو پیاده شدورفت...
غریبانه...
ما را در سایت غریبانه دنبال میکنید
برچسب: قمر,قمه زنی,قمرة, نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: شنبه 13 آذر 1395 ساعت: 10:34