دوست عزیزم

خرید بک لینک

شماکه گفتی منم باردارم:

اومدم وبتون ولی همه ی پستاتون رمز دار بود.

منم چیز زیادی نمیدونم ولی همینکه میدونمو میگم...

باید تحت مراقبت پزشک  باشی  ...برای کنترل فشارخون و وزن و غیره....

غربالگری هم باید انجام بدی...البته اگه تحت نظر باشی دکترت خودش میگه کی زمانشه....ولی فکر کنم هفته ی 12زمانش باشه..

مهماش همیناست

غریبانه...

ما را در سایت غریبانه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: سه شنبه 26 بهمن 1395 ساعت: 4:18

صفحه بندی