دلدرددخترم مال اپاندیس بود
ازاونجاییکه هرکارکردیم دلدرد بیشترمیشد رفتیم ازمایش
ازمایش وبعدش هم سنوگرافی هردوشون گفتند دختری اپاندیس داره و باید زودتر عمل شه
دیروز مرخص شد
الان خداروشکر بهترع
میگه خیلی نفخ داره و این باعث دردش هم میشه
توبیمارستان یه شب مامان پیشش بود یه شب هم عمه ش
غریبانه...ما را در سایت غریبانه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 21